Importanța reparării radiotorului pentru aerul condiționat

Pentru a regla temperature mașinii cum trebuie pe toată durata anului, întreținerea bobinei de încolzire, sistemului de aer condiționat și repararea radiatorului de la aerul condiționat sunt esențiale. Radiatorul este intermediarul schimbului de căldură care răcește motorul. El lucrează împreună cu aerul condiționat și sistemul de încălzire pentru a va face pe dumneavoastră și pe pasageri să vă simțiți ca acasă în mașină.

Radiatorul pentru aerul condiționat – Cum radiatorul, aerul condiționat și bobina de încăzire lucrează împreună

La mașinile cu răcire pe lichid, radiatorul este în esență legat la furtunele care merg prin capeții cilindrelor și prin motor. În mod normal, radiatorul este pus la potul mașinii pentru ca în timpul mersului el să poată transfera temperature aeurului la lichid pentru a răci motorul. De asemenea, el răcește și aerul de admisie, aerul de la combina refrigeratoare a aerului condiționat, lichidul de la transmisie și de la servomotor.

Radiatorului de la aerul condiționat

Radiatorul pentru aer condiționat, după cum am menționat, este o componentă a sistemului de răcire a vehiculului. Pentru a funcționa corespunzător, el are anumite furtune legate la locul motor precum și la capătul cilindrului care înconjoară injectoarele și cară lichidul prin ele, un thermostat, un ventilator și o pompă care bagă aer în radiator. De asemenea, furtunele de la radiator alimentează sistemul de încălzire și radiatorul mai mic, care atrage căldura de la lichide pentru a putea sulfa aer cald în cabină. 

Deși aerul condiționat nu face parte din același system de răcire, el lucrează împreună cu sistemul de încălzire, mai exact, atunci când este nevoie de a deumidifica aerul din cabină. El este montat pe fața anterioară a radiatorului , care are un evaporator plin cu refrigerant care absoarbe căldura de la aerul de admisie.

De ce este importantă repararea și întreținerea radiatorului de la aerul condiționat?

Pentru ca fiecare system să fie în permanență gata să își îndeplinească sarcina, ele trebuie întreținute și reparate atunci când este nevoie. Atât sistemul de încălzire cât și radiatorul de la aerul condiționat al mașinii tebuie curățate odată la 2 ani pentru a elimina rugina, mizeria și coroziunile care pot să le afecteze. Acestea pot să se înfunde sau să se uzeze, iar furtunele se pot crăpa. Pentru a fi siguri că nu au probleme, capacele, radiatorul și furtunele trebuie verificate periodic de un mecanic priceput. Așa vă puteți asigura că motorul nu are probleme.

De cele mai multe ori, condensatorul de la aerul condiționat trebuie reparat deoarece are scurgeri de lichid refrigerant. Odată ce mașina nu mai ajunge la temperaturile setate sau aerul condiționat nu mai merge, trebuie să mergeți la un atelier de reparații pentru a verifica presiunea aerului și starea condensatorului. Scurgerile pot sugera că trebuie să reparați condensatorul sau să îl schimbați. În acest scop, mecanicii vor scoate lichidul refrigerant din mașină, vor căuta ale spărturi și vor reumple sistemul. Dacă nu acționat de îndată, riscați să defectați tot sistemul de răcire al mașinii.

Căutați în totdeauna sfatul unui profesionist când aveți problem cu aerul condiționat al mașinii. Nu este ceva pe care îl puteți repara singuri.

Posturi din aceeași categorie: